fredag 13 januari 2012

Tidig kväll!

Ja idag blir det en tidig kväll för mig och min bok! Kollade nyss om det mot förmodan var något sevärt på teven ikväll och blev lika besviken som jag jämt blir på fredagarna.
Men jag måste erkänna att det är väldigt lite tevetittande för mig nu för tiden. Jag saknar det inte, böcker är betydligt trevligare tidsfördriv. Teve är inte någon direkt hjärngympa direkt.
En bok ger mig mer underhållning än det skräp som enligt teve kallas just underhållning.
Visst tittar jag på en och annan film och dokumentär men det är nog oxå allt jag tittar på nu för tiden.
Just nu är jag mitt uppe i att resa runt norden och det är så intressant! Betydligt mer intressant än vad alla Voice och På spåret någonsin kommer att vara! ;-)
Just ikväll så är det dock Joe Hill som får min odelade uppmärksamhet! <3
Ja och så avslutas läsningen med lite Ljusets barn, bara för den är så bra och för att den tar bort den läskiga vålnaden!
Läser med andra ord två väldigt väldigt bra böcker just nu!
Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar