tisdag 8 november 2011

Sitter och sätter ihop en lista.

Ja jag ska sätta ihop en lista över de bocker jag läst i år. Det är ingen liten lista, har nog slagit mitt rekord i år. Men det måste bero på att det funnits på många bra böcker omkring mig i år.

Sitter också och funderar på julklappar, blir nog en och annan bok i present i år, en liten julklappslista kommer också vad det lider.

Ska ni ge bort någon/några böcker i julklapp? Vilka isf? Hade varit kul att få reda på vad ni andra till ge bort för böcker.

Just nu är jag inne på de sista och avgörande sidorna av boken, så snart kommer det lite recensioner.

Just nu sitter två av killarna och tittar på Star Wars och hur är det med de filmerna, var det böcker som blev film, eller är det filmer som blivit böcker? Har nämligen för mig att jag sett SW-böcker någonstans.

Nä nu lite mat och sen tillbaka till boken, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar