tisdag 8 november 2011

Läshörnan är färdig

Men den är intagen av pusslande barn och inte mig! :-D
De gillade hörnan, perfekta bord att pussla vid, så vi får väl ha hörnan ihop då. Jag slänger mig i soffan och läser och de får väl sitta där med mig och pussla på mig, eller nåt. De kan ju ligga där i soffan med mig och läsa, de har ju också en del böcker att läsa de små liven.
Så bilden kan man se lite av hörnan, när bilden togs var det en hel del ouppackat kvar.

Kom att tänka på att jag även nästa vecka ska ta en tur till biblioteket och skaffa lånekort! Måste bli bättre på att låna böcker och inte bara köpa utgallrade där. :)

Nu ska jag snart hämta smått på skolan och sen så slänger jag mig i soffan och läser ut min bok. Har även en del andra recensioner att skriva så det kommer nog en del av den varan ikväll.

Ha det så bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar