tisdag 8 november 2011

Ut på jakt.

Nu när allt med flytten är överstökat så ska jag ut på bokjakt, ska ut och leta böcker på antikvariat tänkte jag.
Har en del böcker jag letar efter och som inte går att köpa i bokhandeln längre.

Sen finns ju myrorna också och där kan man kanske också hitta lite roliga böcker. Egentligen så tycker familjen att jag inte behöver fler böcker, men några till får jag allt plats med, sen när jag skaffat fler bokhyllor får jag ju plats med ännu mer böcker.

Denna gång ska jag nog se till att hitta lite mer kokböcker, har fått lite dille på just kokböcker. Tragiskt nog har tydligen min favorit försvunnit i flytten! Katastrof! Det är den underbara boken med underbara recept på godis av/med choklad, mint och lakrits! Får ta en tur till i alla de lådor som inte är uppackade än och se om den finns där.
Vi tänkte nämligen göra en massa gott ur den nu till jul.

Nä nu ska jag fortsätta med boken och ikväll lär jag kunna skriva en recension på den.
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar