onsdag 5 oktober 2011

Vet inte hur jag ska göra

Känner mig aningen stressad inför flytten, är ju bara 3 veckor kvar nu. Så mitt lilla dilemma är, ska jag packa ner alla de resterade böckerna, eller ha ett par kvar? Vill ju ha så mycket som möjligt packat så man kan börja tömma de flesta rum och flyttstäda där, men vad ska jag då läsa? Och vilka ska jag ha kvar? Vilka är jag sugen på att läsa? Tänk om jag packar ner fel, då vet jag att jag rätt vad det är står med näsan i lådorna och letar efter något annat att läsa och allt slutar väl med att alla böcker packas upp igen.

Usch vilka i-landsproblem, tar nog och packar ner allt och koncentrerar mig på det som är viktigast just nu, att packa och att flytta upp allt till nya huset. Det låter väl som en bra idé va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar