onsdag 5 oktober 2011

Känner att jag behöver hjälp!


Detta har jag bara kopierat rakt av från boktipset.se, där jag ställt frågan.


Jag läste en gång en boooook, jag kommer ej ihåg vad den heter och bara liiiiite vad den handlade om.

Tror det var någon, kan ha varit en man, som hittade en varelse, det var inget djur och ingen människa. Aaaaah någon som kan hj'älpa mig med denna ynkliga förklaring?




-




Re: HJÄLP!

Kom på att mannen tar hand om den här varelsen och omjag inte minns fel inleder de någon form av förhållande. Det är en väldigt knepig bok men jag gillade den.
Kan även vara så att ju längre tid som går så ändrar den här varelsen utseende och det kan även vara så att den dödar någon/några peroner.


»

Re: HJÄLP!

(nytt inlägg)
Tror att han som hjälpte varelsen hade en vän/bror som sa att det var en vampyr/varulv.

Ingen som har någon liten aning om vad det är för bok jag läst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar