onsdag 5 oktober 2011

Mormor Mazur är helt fel!


  • Lovligt byte av Janet Evanovich blir FILM, den heter One for the money! Jag har nog nämnt det innan, men nu kan man tom se en trailer från filmen och visst den verkar lovande. Hittade trailern hos What You Readin och kollade på den igår.
    Visst den blir säkert kanon, men vissa är lite (mycket) fel: Mormor Mazur är den som jag hängde upp mig mest på! Herre jisses tanten är liten och ser inte ut att vara en dag under 90 år, är sexgalen och helt loss, där faller Debbie Reynolds långt, långt innan målsnöret, hon stämmer inte alls in på Mormor Mazur. Ranger, nja cool, rätt läcker, men inte alls som jag föreställt mig. Stephanie, helt ok, men Heigl är aningen för perfekt för rollen, Stephanie är rultigare och struligare. Det var liksom inte något Plum-go över Heigl. Lula är nog den som stämmer bäst in på bilden jag har över de alla, de kunde nog inte hittat någon bättre än henne.

  • Jag har läst alla böcker som kommit ut på svenska så här långt, 13 av 16-17 och hoppas nu att det snart kommer fler på svenska. 
  • Jag älskar böckerna och speciellt Mormor Mazur, bättre kärring än henne finns inte så det kommer att kännas konstigt att se Reynolds som henne, för jag ska se filmen, det är det ingen tvekan om.

  • Nu ska det bli spännande att se om det bara blir denna film, eller om de gör fler, vad tycker ni, borde varje bok bli film eller räcker det med denna?

  • Och ja länk till trailern vill ni kanske också ha. ;) HÄR kan ni se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar