tisdag 28 juni 2011

Många recensioner idag plus lite svammel

men jag satt och kollade vilka böcker jag läst igår och kom på att många godbitar måste få en plats här på bloggen.

Har fortfarande en hel del som ska läggas in här, både gammalt och nytt.

Min son har förresten vunnit en bok! Skuggans spel av Lars Rambe, i pocketformat! Inte illa att bli den 600de gillaren på Lars FB-sida. In och gilla! Just nu så pågår en tävling om bästa bild på Skuggans spel vad kan vinsten är en lunch med författaren! :D

Imorgon ska jag fota lite tänkte jag blir lite boktema på fotona tänkte jag, skoj att slå två flugor i en smäll, jag gillar jo både böcker och att fota. :D
Nu ska jag lägga mig och läsa en liten liten stund, klockan är mycket och ögonen går snart i kors.

Sov så gott

Känner mig väldigt kreativ nu så jag måste göra något kul med böcker, barn och bilder.

Kreativ ja, det måste jag ha känt mig för ett tag sen, hittade ett dokument i datorn, något som jag troligen skulle få ihop till en bok, intressant. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar