onsdag 4 maj 2011

Förbereder inför kalaset. :D

Den 24/6 fyller denna blogg 1 år! Tänk vad tiden går.
Tror jag ska ha litet kalas här hemma och kalaset ska gå i lite kändismingel-tema. :D
Och alla mina gäster ska få en bok! Vad säger ni om det?
Måste genast höra mig för om familjen och några vänner vill komma.....fast de kommer väl att tro att jag fått solsting eller nåt.
Kanske bästa att bara ta familjen........hmmm finns nog några i familjen som kommer att tycka att jag är knäpp
Tror det blir jag och barnen.......fast de vill nog inte
Kan vara rätt kul att ha kalas med katterna.......

Ja ja jag får se hur jag gör, något MÅSTE jag iaf göra. :D

Här är första inlägget jag gjorde på denna nya bokblogg. Kanske inte det allra trevligaste första inlägg. Men jag kan inte för mitt liv älska hennes böcker.


Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar