torsdag 7 oktober 2010

Läser till ljudet av

en snarkande katt.
Jag vet inte varför men jag tycker att katter och läsande hör liksom ihop på något sätt.
Man sitter i sin soffa/fåtölj/säng och läser och till sällskap har man en spinnande katt, kanske inte så ofta en snarkande som jag har just nu.
Men en katt som sällskap det vill jag gärna ha när jag läser.
Och då är jag inte ens en kattmänniska, jag är mer en hundmänniska, tycker egentligen bättre om hundar, vill egentligen ha en stor gosig Old English Sheepdog som värmer mina kalla fötter när jag sitter och läser eller ligger och sover.



Kolla denna lilla gosen, visst hade det varit mysigt att ha den som lässällskap?

Och boken som jag läser då? Jo då den är bra. den är mycket bra, så bra att den höll mig vaken halva natten och så bra att jag med det kom halvvägs! Men på något sätt så var jag ovanligt pigg i morse, så pass att vi inte behövde stressa! :D



Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar