torsdag 7 oktober 2010

WOW!

Ja jag säger bara WOW! ÄNTLIGEN en författare som redan STOD i bokhyllan innan han fick priset! Härligt!

Okej jag blir lite ledsen för mina favoriters skull, men detta var också bra och ganska så oväntat va? Fast det är det väl varje år med litteraturpriset. :D Mario Vargas Llosa är alltså den som får priset och boken jag har då, givetvis Den stygga flickans rackartyg, det är väl den de flesta har av honom va? Är iaf den enda jag känner till med honom. :$

Grattis säger jag och funderar på när jag kommer att ha tid att läsa Den stygga flickans rackartyg.......hmmm nästa år precis innan vi får reda på det årets vinnare? :/


Kram! Och glöm inte läsa!

1 kommentar:

  1. De böcker jag har av honom i bokhyllan är Paradiset finns om hörnet samt samtal i katedralen (fast den sista på spanska: conversacion en la catedral). Tog dock och beställde Den stygga flickans rackartyg idag för att ha lite senare litteratur av honom också. Blev superglad för att han vann, I love him!

    SvaraRadera