fredag 8 oktober 2010

Bokbloggsjerka

Nu har jag hittat ännu en rolig sida.
Bokbloggsjerka undrar lite över vilket format man föredrar när det gäller böcker.

Jag säger då inbundet, pocket och kartonage. Ljudbok, nerladdad bok och såna tekniska nymoderniteter kan jag inte riktigt med, jag vill sitta och bläddra i en bok, hålla den i händerna.

Inte lyssna (ändrar nog inställning när jag fått grön starr eller nåt. )inte sitter med en e-bok eller var det heter, den ska vara riktig.

Och av de tre ovanstående så är inbundet bäst, men pocket så himla smidigt och väldigt underskattat.


Kram! Och glöm inte läsa!

1 kommentar:

  1. Mmm, jag håller med. Känslan av att hålla en bok i händerna är oslagbar. Där kommer inte ljudböcker och/eller e-böcker ens i närheten av samma läsupplevelse.

    SvaraRadera