onsdag 16 maj 2012

Fick hem en bok idag!

När jag hade varit och mött den skadade mellan-E vid bussen såg jag att brevbäraren lastade på en massa bokpaket på cykeln, jag vågade ju aldrig hoppas på något av de var till mig.
Men efter ett tag kom nästminstingen hem och med sig hade han posten, där var ett litet bokpaket, till mig!

I paketet låg Till offer åt Molok av Åsa Larsson! Jag som älskar hennes böcker!!! Nu ska jag skynda mig att läsa ut Bubblor och sen blir det denna och efter den blir det Där ingen gått och efter den så blir det Jakten på Venus! Vad det blir sen, vet jag inte riktigt, måste kolla läget i hyllorna!
Men jag vet så mycket att något intressant blir det, har en del som måste läsas snart. Jag som hade en sån lässvacka bara för ett tag sen, nu kan jag inte sluta läsa! Härligt!
Planerna inför bokmässan går väldigt bra, är hur kul som helst och det kommer att bli hur spännande som helst!
Och på tal om bokmässan, på deras hemsida kan man nu läsa att Orhan Pamuk fått det danska Sonningprisen! Grattis till honom säger jag! 


Och på tal om bokmässan, ni har väl gått med i deras trevliga community? Om inte, gör det! Där har ni koll på allt som händer inför, på och efter mässan! Det är helt gratis och det tar en knapp minut att registrera sig!

Ha de så bra alla!
Nu dyker jag ner i boken och all planering igen!
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar