måndag 23 april 2012

Jerka

Hur många sidor/kapitel ger du en bok innan du lägger undan den om den inte illtalar dig över huvud taget.
Det är frågan hos http://alkb.se/bokbloggsjerka-20-23-april

Ja det är frågan!
Jag hade ju problem med att läsa Stieg Larssons böcker, jag la alla böcker ifrån mig för det tog för lång tid innan något hände, 150 sidor av absolut inget alls är inte en hit, det ska hända saker redan första sidan! Dessa böcker hade jag hemma länge länge innan jag tog mod till mig och läste ut dom.

Sen vissa böcker, de lägger jag åt sidan för en kortare stund pga att de är för läskiga att läsa, de är för grymma, men för det mesta återupptar jag de igen efter en liten paus.

Men de som läggs undan för att de är dåliga, de kan få ligga outlästa antingen för evigt eller för en lång, lång stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar