söndag 2 oktober 2011

Jodå jag läste

En hel del i går kväll och kunde ändå sova gott. Kan ju bero på att jag inte orkade läsa så mycket. Men boken verkar iaf vara väldigt bra.
Ikväll ska jag se till att läsa lite mer, barnen kommer ju att hoppa i säng tidigt idag så det ger mig lite tidigare egentid.
Blir ju lite dåligt med just egentid/lästid nu när jag är ensam med barnen i veckorna.
Idag ska jag packa och röja lite mer i huset. Kläder ska tvättas, leksaker ska packas, rum ska tömmas och de sista lästa böckerna ska packas.
Ska bli spännande med nytt hem och framförallt fixa till en liten läshörna till mig, ja och alla andra i familjen som vill sitta där och läsa.
Ska även bli spännande att titta in på antikvariat i Göteborg, plus att i Göteborg har man ju även Myrorna. Mums mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar