måndag 6 juni 2011

Ord som vapen

Tänkte på en sak när jag såg denna bild.


I många länder och säkert även här i Sverige så stoppar flickor/tjejer/kvinnor ner en massa vapen av olika slag i sina väskor.
Inte jag, jag har ordet som vapen, det kan skada väldigt mycket, men det är inte dödligt.
Vi var nere på stranden innan idag och givetvis skulle boken med, kan inte lämna den hemma helt ensam.
Det var iaf skönt att sitta en stund på stranden, badade inte, det är för kallt i vattnet fortfarande, jag är en sån som måste ha minst 27+ innan jag doppar tårna. :D

Men jag satt och läste och gottade mig iaf, härligt bara det.
Om ni tjuvkikar i min väska kan ni se vilken bok jag bestämt mig för att läsa om. ;)





Just nu läser jag: Skuggans spel av Lars Rambe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar