tisdag 7 juni 2011

Nytt utseende på bloggen.

Ja nu har jag ändrat lite igen, tycker det blir lite bättre så här, varför blir man aldrig nöjd?

Jag vet inte hur jag vill ha min blogg, men så här känns allra bäst, så här långt.
Vill ha den enkel men ändå rätt så stilfull, utan en massa bling bling.
Kommer ni ihåg allt som skulle blippa och falla på alla hemsidor innan, jag har aldrig gillat det och kommer aldrig att gilla det. Hade ett tag små blippande saker på barnens gamla hemsidor, men jag höll på att bli tokig av det.

Och min önskelista ja, den kommer imorgon, är för trött för det ikväll. Nu ska jag bara ta min bok och lägga mig och läsa, den är inne i den mest spännande delen nu, jag vet ju iofs hur det går redan, men boken är lika bra nu som då. :D Ibland är det skoj att läsa om böcker, har läst om Stephanie Plum-serien en gång och känner att det nog är dags för det igen, älskar Plum. Och nu läste jag DETTA och känner lite, NJA, kanske, men nej, eller?
Vet inte vad jag ska tycka om folket som spelar med i filmen, det är inte precis så jag tänkt mig karaktärerna när jag läser böckerna. :S Men det kan kanske bli bra ändå, eller?

Ja ja vet inte om jag ska se filmen, om den överhuvudtaget kommer hit, är det inte lite att förstöra en otroligt bra läsupplevelse, att se en film gjord på en bok som man älskar men där man inte är helt 100 med skådespelarna?


Just nu läser jag: Skuggans spel av Lars Rambe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar