torsdag 30 juni 2011

Lite tips så här på torsdagskvällen


Här kommer lite barnbokstips och mina tankar runt böckerna.



Denna blev jag intresserad av när jag kollade utbudet på bibliotekets hemsida, passar nog både mig och killarna. Författare till boken är Ulf Stark och hans böcker brukar vi gilla.



 Denna verkar också vara en bok i vår smak, galet rolig verkar denna vara. Och det är en sån bok vi föredrar. Författare är Andy Straton.
Denna är verkar också intressant, drakar går ju alltid hem hos både vuxna och barn. Författare är Niklas Krog.












Och till sist så har vi denna, den verkar också skoj och tokig, perfekt för oss. Författare är Ingelin Angerborn












Så ja nu får ni klara er lite utan mig i helgen, kanske jag hinner med något inlägg i morgon innan vi sticker, jag och de två minsta.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar