onsdag 29 juni 2011

Har haft en skön dag i trädgården.
Satt och läste Du frågar....och det gick betydligt bättre än vad det gjorde inatt, i sängen. Nu har jag kommit in i den och gillar den betydligt mer.

Konstigt att det är så att det ibland går lättare att läsa och gilla böcker på dagtid, medan andra spelar det liksom ingen roll med. Kanske är det så att denna bok kräver en vaken och klar hjärna. :D




Och ja, idag så hittade vi denna "lilla" gynnar i trädgården! En svävare, Linguster eller nåt, typ över 10 cm mellan vingarna! Jisses!


Nu ska jag fortsätta läsa för mellan E står och flåsar mig i nacken och vill ha datorn! Hej svejs så länge!




Just nu läser jag: Du frågar vad jag heter - Robert Kangas och Sånt man bara säger - Helena von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar