måndag 27 juni 2011

Grattis till min lilla blogg. :D

Ja så här lite i efterskott får det bli.

Har problem med mobilen, den vill inte skicka upp inlägg här längre, så jag har helt missat 1 års-kalaset.

Annars så läser jag mycket och har även skrivit ihop en massa recenssioner både till böcker jag läst nu och böcker jag läste för längesen. Tycker nämligen att många av de böcker jag läst för längesen är så pass bra att de förtjänar en plats på min blogg. :D

Sen fick jag en glad överraskning idag, mitt bokforum som jag trodde var nedlagt, det lever och har hälsan. :D Alla ni som känner för det kan gå med HÄR, vi skulle bli så glada om vi får fler aktiva medlemmar. :D Det kostar inget att gå med. Och iom det inte varit aktivt på länge är det ett ypperligt tifälle att få vara med och bygga upp det på nytt.

Ha en fortsatt skön dag i solen, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar