onsdag 29 juni 2011

åh jag vet, jag vet!

Jag vet precis vilken bok jag ska packa ner till semestern!

Margaret Atwoods Penelopiaden! Åh vad jag ville läsa om den nu när jag hittade min lilla fjuttiga "recension" av den.
Måste läsa om och skriva om.

Så det blir mycket omläsning i sommar. Ska ju ha med Evanovich's böcker också och läsa om allt jag har om Plumskan.

Just Penelopiaden är jag så kär i fortfarande fast det är några år sen jag läste den, den är ju bara så underbar!

Måste gå igenom mina boklistor för att se om jag har någon mer bra bok att läsa om i sommar, känns som om sommaren i år är gjord för omläsning. :D


Nu ska jag ta Sånt man bara säger och lägga mig i sängen och läsa och förhoppningsvis sova, är lite varmt ikväll och jag sover dåligt när det är för varmt, ändå så bara älskar jag värmen och skulle mycket väl kunna tänka mig att bo där det är just varmt och sommar året om.

Natti natt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar