lördag 7 maj 2011

Är det åldern eller?

Drömde en massa inatt, mardrömmar, var så där kusligt ni vet, mörka rum och hemska ljud. Jag drömmer väldigt mycket läskigt när jag läser bra deckare/kriminalare/skräckisar, då lever hjärnan verkligen om på nätterna. Nu blev det ännu mer för hjärnan för innan jag somnade igår tittade jag även på Criminal Minds oxå och det spädde nog på det hela för jag drömde en massa knasigt och det var sånt som kunde förknippas med både boken och CM.
Jag vaknade och var rädd som ett barn och var tvungen att ligga med lampan tänd ett tag.

Det tog ett bra tag innan jag kunde somna om, innan jag kände att allt det läskiga var borta.

Undra om det för att jag blivit äldre som jag är så känslig när det gäller lite läskiga saker.

För att inte behöva tänka på hur gammal jag är så skyller jag på att det är bra böcker/serier som skrämmer mig.


Glöm nu inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar