söndag 10 april 2011

Vilken himla tur jag har!

Har ju börjat läsa Snö faller på Cederträden av David Guterson och det är ännu ett loppisfynd som bara är  SÅ bra!

Jag är liksom smått kär i boken, den är så gullig även om det har med mord att göra.
Älskar karaktärerna.
Det är en bok som jag längtar efter att få börja läsa så fort jag vaknar. :D

Har insett att man ska inte underskatta de gammal böckerna i bibliotekens hyllor, man vet aldrig vad man missar när man dizzar en bok som kanske inte ser så rolig ut på ytan.

Nä nu ska jag lägga mig och läsa en stund, sen sover jag gott inatt, har gått nästan en mil (av misstag) med ena sonen idag. Så jag är TRÖTT ikväll.



Kram! Och glöm inte läsa!

2 kommentarer:

  1. Det stämmer nog att man missar både en och två läsupplevelser på det sättet. Men de ser ju verkligen så grymt tråkiga ut!!!

    SvaraRadera
  2. Ja de gör ju det, så det är nog därför jag inte lånar så där jättemycket böcker på bibblan, känns så onödigt att först låna och sen behöva åka och lämna en skittråkig bok. Har ju liksom annat att lägga energi på än tråkiga böcker. Därför är det bra att fynda böckerna på deras utförsäljningar. Då behöver man inte tänka på att man MÅSTE lämna tillbaka boken inom ett visst datum, annars blir det böter. :D

    SvaraRadera