onsdag 16 mars 2011

Aldrig får man vara riktigt glad.

Kände sån lust igår, ville göra så mycket med bloggen och mina hyllor, men idag är mer ett ras. Var ute och gick en runda med en god vän igår kväll, var lite kallt men så skönt att komma ut lite.
När jag kom hem så frös jag som en tok, men jag tänkte inte så mycket på det, trodde ju att det var för att jag just varit ute i kylan.

Gick och la mig och kände mig febrig. Blä, vaknade mitt inatten av att halsen kändes som sandpapper! Jo då jag är dunderförkyld! Feber och ont i halsen så den lust och ork jag hade igår är som bortblåst!

Jag som verkligen vill fixa och dona både här på bloggen och i mina irl-bokhyllor. Men men det får vänta till jag känner mig bättre.
Jag läser iaf, läser Hypnotisören av Lars Kepler och jag gilla faktiskt den. Även om det är en krim./deckare. ;)



Har ju köpt Paganinikontraktet nu här på bokrean, är den lika bra, bättre eller sämre än Hypnotisören?


Ska iaf läsa den sen.

Den verkar bra den med så jag hoppas den är lika som "Hypno".













Ja och Nattvandraren, den har jag läst ut, vilken bok! Älskar den! Och ja jag lovar recension kommer! Så fort jag känner mig bättre eller om jag kanske redan ikväll känner mig lite piggare och sugen på att berätta vad jag gillade boken.












Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar