fredag 8 oktober 2010

Nä men jag tror

att jag är rätt nöjd med utseendet på bloggen nu, flyttade länkarna och vips så kände jag mig mer nöjd. :D Tänk att så lite kan göra så mycket.

En som också borde vara nöjd idag är väl Nobelpristagaren va? Jag hade nog varit ganska nöjd, om inget så för pengarna skull. ;)
För vad jag kunde läsa lite snabbt, eller om jag hörde det på TV (kommer inte ihåg) så är det inte alltid som Nobelpriset gett författarna den där hjälp som de trott. När jag läste hörde det så kom jag osökt att tänka på Melodifestivalen, det är ju lite så där med, att vinner man stora finalen så går det nästan bakåt i karriären, det är väl bara ett fåtal som fått draghjälp med en vinst?

Ska leta på nätet och se om jag hittar en ev artikel om det där.

Jag läser ju Prins Charles känsla nu och jag måste säga att den är hur bra som helst! Roar en verkligen och ger en en massa tankeställare. Tummen upp!



Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar