torsdag 7 oktober 2010

Idag har jag läst

Ja jisses vad ögonen gått varma. :D
Kanske jag läser böckerna för fort, men denna kunde jag bara inte lägga ifrån mig. Bara skrek på mig att fortsätta läsa, inte lägga den från mig, bara glömma alla måsten och bara läsa.

Jag är nu på upploppet och jag hoppas jag kan skriva en recension redan ikväll.

I morgon, då MÅSTE jag återgå till ett någorlunda normalt och flitigt liv, imorgon kan inte böckerna ta upp hela min tid, min hela dag.....eller? Jodå det går nog, bara jag ser ut att vara flitig emellanåt så ska det nog gå bra. ;)

Kram! Och glöm inte läsa!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt att läsa så!!!

    Hahaha... ja, det är inte lätt när man glömmer att man gjort anteckningar! Det är precis en sådan sak som jag skulle kunna göra.

    SvaraRadera