onsdag 11 augusti 2010

Stjärnfabriken - Naylor & Hare

Jo då den var bra, bättre än Djävulen bär Prada, men ändå lite för lik. Lite för förutsägbar. Kändes för mycket "detta har jag läst innan".
Men ändå så hade den något som höll en kvar, var väl längtan att veta upplösningen, som var just lite väl förutsägbar. Blev lite för mycket "prinsen och hela kungariket"-slut på boken. Men men det är väl så den har typen av böcker är.
Annars så är boken bra skriven, även om man önskar lite bättre beskrivningar av personerna.
Den tog tag i mig från första sidan och det tycker jag är ett plus, det är så en bok ska bete sig. ;-)
Gillade du Djävulen, gillar du denna, om inte, då är det tveksamt.

Den får dock 2.5 av mig, den halva poängen tack vare att den fångade mig så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar