fredag 16 juli 2010

Min läslista.

Ja nu ska jag sätta mig och göra en liten lista på böcker jag ska läsa i år.

Jag gör ingen lista där de ska läsas i en speciell ordning, utan en lista över böcker jag vill läsa och som jag ska ha läst innan den 1 jan -11. Jag ska se till att få med lite av varje och inte snöna in mig på romaner. Ska tom se till att läsa en fantasybok. :-D

Just nu läser jag ju Kvinna vid tidens rand och var skeptisk till den iom den tydligen ska innehålla tidsresor. Men vad jag förstått så här långt är det inga riktiga resor och än så länge gillar jag verkligen boken.
Jag hade den tom med mig på stranden innan, men jag hann inte läsa något, tyckte det var viktigare att hålla koll på killarna medan A metade krabbor med Emmy.

Men nu ska jag som sagt göra en läslista på jag återkommer senare, tror jag.

1 kommentar: