tisdag 6 juli 2010

Jajaja



Jo då det kommer recensioner på det jag läst de senaste dagarna!



Blev inte Jag vill inte leva.....det blev Nära dig av Nicci French. Kände mer för något lättsmällt än något man måste använda de grå till. ;)







Så i morgon, senast kommer det lite recensioner på allehanda böcker.














Min mamma var på bokloppis i helgen och då fyndades det en hel del. :D
Bla så blev det Blonde av Oates! Jippie! Och så fick jag Den blinde mördaren av Atwood! WOW!
Sen blev det också en massa barn/ungdoms-böcker, bla så fick Emmy en del Klara-böcker. Killarna fick böcker om hajar.
I min hög fanns det även ett par King, en Koontz och ett par Binchy, nu har jag att göra. :D
Ja just det glömde ju att jag även fick Mig äger ingen av Linderborg, Den svarta katten av Poe (WOW), Sommaren på ön av Anne Rivers Siddons (ännu en favvoförfattare) och Ljusets ängel av Oates. Jag och en del som var helt nya författare för mig! MUMS! En massa gott att sätta ögonen i.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur Den blinde mördaren, den är UNDERBAR! :D

Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar