fredag 2 juli 2010

Åh i morgon

börjar sommarens höjdpunkt!
Då börjar bokloppis på Höganäs bibliotek!
Tyvärr kan inte jag dit där då, men min mamma ska ner och se om hon kan göra några fynd åt mig. :D
Sen får jag och barnen åka dit i veckan och dyka djupt ner bland alla böcker.

Just nu så håller jag på med de sista skälvande sidorna i Bränningen av Minette Walters, köpt på Helsingborgs biblioteks loppis, den är riktigt bra!
Men mer om den kommer när den är helt utläst.

Har även läst En andra smekmånad av Joanna Trollope och Nästa sak på min lista av Jill Smolinski och Ödets hand av Belva Plain. Allt om dessa böcker kommer nog på söndag.
Nä nu kallar sängen, får väl lyda den och lägga mig och läsa lite.

Nästa bok på min lista är:
Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva av Ann Heberlein.

Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar