lördag 4 juni 2011

Fick den mig en del böcker hem.

Var och grattade min mamma idag och fick bla Den glömda trädgården av Kate Morton, det är väl en av böcker som många läst nu va? Ska iaf bli intressant att läsa den.
Sen lånade jag även hem den sista i serien om Ayla av Jean M Auel, kommer banne mig inte ihåg vad den heter. Men den la dottern beslag på med en gång, hon ska läsa alla nu under sommaren. Precis den tanken hade jag oxå. Jag hoppas hon läser de snabbt då, fast jag har en del annat att läsa, bla tänkte jag ägna mig av lite omläsning, känner för att läsa om Sparkle Hayters böcker om Robin, nåt (gud vad jag är dålig på namn) och de 12 Plum böcker jag har, kanske det även hinns med lite andra omläsningar.
Ha det nu så bäst!
Glöm nu inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar