tisdag 1 maj 2012

Underbart väder!

Man kan inte göra annat än älska vädret!
+20 i skuggan, fåglar som kvittrar, humlor som surrar och en katt som ligger och gottar sig på gräset. Till detta en kopp kaffe och en bok, givetvis!
Blev så glad igår när jag hämtade in posten, det låg fyra böcker och väntade på mig i lådan!
Snacka om en bra dag! Först på tog jag med mig minsta dottern för att klippa mig och jag har aldrig varit mer nöjd än vad jag var igår! Tack Sessili och Roger!
Sen kom jag hem till dessa fyra böcker!
Etikett och Mina engångsligg av Josefin Palmgren, Mina engångsligg fick mig att börja skratta och den skickade mig tillbaka till ungdomen, det gick nämligen rykten på skolan att en tjej hade en liten bok där hon skrev upp hur killarna var i sängen, denna bok hade varit perfekt för henne! :-D
Dessa böcker kommer från Mix förlag.
Sen fick jag också hem Jakten på Venus av Andrea Wulf, Leopard förlag och Där ingen har gått av Melanie McGrath, Wahlström & Widstrand.
Har med andra ord en spännande läsning framför mig!

Nu är det snart dags för lite mat, undra om jag får med mig någon ut på altanen, känner för årets första utemåltid idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar