torsdag 29 december 2011

Jodå det kommer!

Ikväll när jag sitter ensam i soffan så kommer det både recensioner och lite annat smått och gott!
Har ju haft huset fullt under julen så det har inte blivit mycket datortid.
Men nu är tyvärr alla hemma igen så nu kan jag sitta och leka med datorn igen.
Har läst en massa intressanta böcker och även en del mindre bättre. En gjorde mig tom upprörd att jag knappt kunde läsa ut den, mer om det kommer.
Hoppas ni alla haft en bra jul iaf.

Snart är det nytt år och januari brukar rusa förbi i en rasande fart, det betyder att det snart är februari! Jag bara längtar till bloggambassadörträffen! Ska bli så kul att träffa alla ambassadörer!
Nä nu ska jag ut och leta efter lite barn som fått för sig att leka i mörkret! Halv storm och beckmörker, då går de ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar