lördag 30 juli 2011

Datorhaveri men mycket läst.

Ja datorn har varit liiiiite puckad men nu är det mesta nytt så jag hoppas den vill vara med oss en stund till.

Under tiden jag varit datorlös har jag läst MASSOR!

Har läst allt möjligt och nästan allt jag läst har varit kanon!

Jag kommer att lägga upp en hel del recensioner i kväll, hoppas jag, får nog sätta igång en STOR kanna kaffe. ;)

Jag har bla läst Snabbt byte av Janet Evanovich håhåhå vilken fullträff, En högst passande hämnd av Elizabeth Geroge, den var bra men gjorde mig VÄLDIGT förvirrad! Enligt vad man kan läsa på nätet är det nr 4 i serien, men den utspelar sig innan Pappas lilla flicka, vilken är hennes debut, helsnurrigt.

Jag har även läst Nynnes dagbok, den gillade jag verkligen och Papparesan, supergullig liten bok.

Men men mer om allt detta sen, nu ska jag se James Bond med Edde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar