söndag 5 juni 2011

Kalla mig knäpp, men

Imorgon tror jag att det blir sämre väder så då ska jag göra något väldigt nördigt.
Vad det är vet jag inte om jag vågar berätta, men det har med mina älskade böcker att göra.

Ja ja okej, jag ska ta kort på en del av mina loppisfynd, kan vara bra när jag skriver recensioner på dom, vissa är ju så gamla att det är omöjligt att hitta bilder på nätet.
Nördigt, jag vet, men jag kommer att slå flera flugor i en smäll, jag får bilder på böckerna och det är ju som sagt bra när jag skriver recensioner, jag kan damma av alla böcker och även ställa de i bättre ordning, plus att jag får fota. Känns lite som ett Kinderägg de lux. :-D
Sen måste jag kolla lite bland mina vänner vem det är som lånat Fjärran stjärnor, bara så jag vet vart den är iom jag har en till som vill låna den. :-D


Glöm nu inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar