måndag 27 juni 2011

Bokloppis!

Ja på lördag är det dags för bokloppis på bibloteket i Höganäs! Klockan 10.00 slår bibblan upp portarna för årets upplaga av deras loppis.
Jag hoppas att jag hittar några riktiga pärlor där också, kanske man hittar Fungi. En roman om kärlek av Pleijel! Då hade min samling varit komplett. :D Då hade jag haft alla romaner hon gett ut så här långt. 
Vad lycklig jag hade blivit.

Annars så tror jag att jag ska lägga krutet på att hitta mer av Elisabeth George, henne gillar jag också, Patricia Cornwell och Kathy Reichs jag och fler som jag inte kommer på just nu, men när man väl är där så kommer man på vilka författare man är intresserad av. :D

Ja ja, vi får se vad det blir, min mamma och jag ska iaf hänga på låset, dels för att kunna hitta godbitarna och dels så måste vi vara där tidigt för sen efter besöket på bibblan så åker hon och jag med mina två minsta till Danmark! Blir en heldag i Helsingör för oss 4, mysigt ska vi ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar