söndag 8 maj 2011

Bok på villovägar.

Jag tycker att jag har stenkoll på vem som lånar vilken bok av mig. Men nu har jag nog lånat ut en utan att komma ihåg till vem. Inte alls likt mig. Inte för att folk inte får ha de hur länge de vill, utan mest det där att jag vill veta vem som lånat vad, så jag vet om någon annan vill låna boken.

Nu har jag som sagt lånat ut en och jag vet inte riktigt var den är.

Jag vet att jag i mångas ögon låter nördig, men likväl som någon annan lånar ut sina grejor oavsett vad så till jag ändå ha lite koll på vem som lånar vad av mig.

Boken i fråga är Fjärran stjärnor av Barbara Bickmore, känner du med dig att du lånat mitt ex, hör av dig så jag vet var den är. Har du inte läst ut den så stressa inte, jag vill liksom bara ha lite koll på den lilla boken.
Glöm nu inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar