måndag 11 april 2011

Har gjort något så "obokigt" idag.....

ja inte bara idag, men sammanlagt så har jag nu på två dagar gått lite drygt 2.5 mil! Hahaha jag som aldrig tränar eller gör något annat nyttigt.
Det känns kan jag säga.
Så nu ska jag gå och lägga mig, men har ett litet dilemma, boken ligger nere i SOFFAN! Och här sitter jag!
Så antingen struntar jag i att läsa ikväll, eller så börjar jag med en annan bok!
Sitter här helt ärligt och skrattar åt min egen lathet! Men just nu känns det som att jag aldrig mer kommer att orka gå! Som att tom den meter till sängen är för mycket för min övertrötta kropp!

Ååååh så svårt!


Fick förresten hem 4 rec.ex idag, men mer om dom i morgon. Nu ska denna ömma och trötta kropp lägga sig och det blir en ny bok, kan inte hjälpas men trappan känns oövervinnerlig ikväll! :D

Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar