söndag 3 april 2011

Det blir

Livets små omvägar av Regina Brett. Ett rec.ex från Libris, ska bli spännande att läsa denna bok.

Den verkar vara perfekt att läsa just nu.

Såg förresten på text-tv att en bok om en homosexuell Gandhi ska förbjudas, det måste jag kolla upp i morgon.
Har en liten pinsam historia knuten till den mannen. :D
När jag var yngre och videobandspelarna var rätt nya så skulle vi en kväll hyra just filmen om Gandhi, jag skulle ringa och fråga om filmen fanns inne.
Jag ringde och när mannen i videobutiken svarade så sa jag; "Hej! Är Gandhi inne?" Mannen: Hahahahahahahaha! Ja...hahahaha...det...hahahahah....är...hahahaha...han....hahahahahahah!
Jag var trots allt väldigt glad över att jag kunde förgylla kvällen för mannen i butiken och ge honom årets skratt. Kände att det kunde jag bjuda på trots att jag bara ville försvinna från jordens yta.

Ja ja nog om det, i morgon måste jag kolla upp Gandhi lite.

Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar