onsdag 17 november 2010

Sonen blir nog lycklig.

För nu har jag planerat in ett besök hos Christer Fuglesang på nästa års bokmässa!
Jag kommer ihåg natten när Fuglesang skulle göra sin första resa ut i rymden. Jag hade lovat sonen att han skulle få titta på det och vi satt och väntade och höll oss vakna med godis och saft.
Han gick inte i skolan då så vi kunde fuska med en liten uppesittarkväll.
Iaf så när det nästan var dags somnade han men jag hade lovat honom att om han somnade innan skulle jag väcka honom när han för iväg.
När nedräkningen startade startade även mitt uppdrag, väcka liten kille. På 1 vaknade han och upp for Fuglesang och sonen sa "Titta där flyger han!" och sen slocknade han och jag bar in honom i sängen.
Dagen efter gick han som på moln. :-D
Så han MÅSTE bara få följa med och träffa sin hjälte!

Glöm nu inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar