fredag 19 november 2010

Snön vräker ner

Och jag sitter och läser. Jag skiter i ögonen idag för är det något som gör mig deppig så är det vintern och snön.
Ja jag vet många tycker det är så fint med snö och att det gör allt mycket ljusare och visst det stämmer nog, men jag skulle vilja bo där man slipper snön helt, där det är vår och sommar året om. Då hade jag mått bra.
Och ja jag vet att många säkert kommer att säga att jag hade saknat alla årstider, men nej jag hade inte gjort det, inte ett dugg. Det jag saknar är mer sol och mer värme, jag klarar mig inte på en ynka månad med värme och sommar som det var i denna landsände i år.
Tänk att kunna ligga och läsa sina böcker i hängmattan året om.

Ha de nu så bra alla och värm er under filtar med lite varmt te.


Glöm nu inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar