tisdag 16 november 2010

Så deprimerande.

Jag får så ont i ögonen och pannan när jag läser. Ja jag vet, jag ska helst inte läsa alls, men jag skulle gå sönder om jag inte fick läsa några sidor om dagen.
Ska helst inte titta på tv heller, men jag måste då min dagliga dos av The Big Bang Theory, kan inte leva utan de knasbollarna heller.
Tittade lite på filmen Huset vid Tara Road igår och jag måste säga att om jag recenserat filmer hade jag sågat den, den var inte alls bra. Boken gillade jag men filmen, den somnade jag från.
Kändes inte alls som i boken, inte tusan var den så seg, eller minns jag fel?
Ja ja boken kändes iaf mycket, mycket bättre. Men jag tycker ofta att det är så med böcker som blir film, är inte många filmer jag tycker om till 100%. I de flesta filmer fattas en massa detaljer som jag tyckte var viktiga i boken och som jag kan ha saknat i filmerna.
Imorgon ska jag vara aktiv här på min kära blogg, men som sagt det här med mina ögon det drar ner humör och glädjen, orken och lusten.
Ha en skön tisdagskväll!
Glöm nu inte läsa!

1 kommentar:

  1. Tråkigt med dina ögon :-(. Du får testa ljudböcker istället!

    SvaraRadera