torsdag 28 oktober 2010

Vad konstigt.

Men ännu en gång har barnen fått höra: Vad mycket böcker ni har! De två minsta har haft en kompis här nu en stund och när han kom upp och såg alla mina böcker så sa han så.

Jag tror jag måste ta kort på böcker och lägga in här så ni får hjälpa mig att avgöra om jag har mycket böcker och om det är för många.

Annars så är vi fortsatt sjuka, har haft två sjuka killar hemma idag, ont i huvudet, feber och lite kräkningar pga den höga febern.
Undra om vi kommer att vara friska någon dag denna höst/vinter.

Köpte förresten en bok härom dagen, samma dag som jag köpte Tills din vrede upphör, det var Dewy, om den där lilla söta bibliotekskatten. Någon som läst den? Är den på bra som man hoppas den är?

Just nu så har jag faktisk två böcker igång, Nattvandraren och I väntan på talibanerna. Två väldigt bra böcker.
Och jodå recensionerna kommer. :-D
Glöm nu inte läsa!

1 kommentar: