söndag 3 oktober 2010

Känner mig lite stressad.

Jag bytte inte bok, jag ger Den döende detektiven en ärlig chans. Men jisses vad jag känner mig stressad! Boken är på 510 sidor och jag har kommit till sidan 186 på så här pass många dagar.
Det har inget att göra med att boken är dålig, överlag är den bra, det enda jag inte gillar är dialogen.
Jag brukar läsa den har typen av böcker betydligt snabbare och det gör att jag känner mig stressad! Kanske jag ska läsa några sidor ur Hjärtdjur emellanåt, då blir jag kanske inte lika stressad.
Kanske den här segheten i läsandet har att göra med mina ögon, tror det är något fel på dom, de är illröda! Har ingen infektion eller så, de är bara illröda. Överansträngda?
Ja ja jag ska till läkare med dom på tisdag och jag hoppas att han inte ger mig läsförbud.

2 kommentarer:

  1. Det är ju tisdag idag. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att boka om tiden då jag har en sjuk liten dotter här hemma, plus att jag själv känner mig smått risig. Så onsdag nästa veck ska jag dit. :D
    Tack iaf. :D

    SvaraRadera