torsdag 30 september 2010

Nähä



Blev inte läst något, killarna somnade! De var helt slut.


Men de valde iaf Harry och stötarna, så den ska vi läsa i morgon kväll.





Själv väntar jag bara på att min mamma ska få hem Lilla himlafågel av Oates. När hon väl får hem den så slänger jag mig på den.



Jag hoppas så på att hon något år, i år kanske kan få Nobelpriset. Jag tycker att hon är väl värd det. Hon skriver så underbara böcker, hon har en sån bredd, hon skriver gripande romaner, prosa noveller, you name it!
Hon skriver böcker som man orkar läsa, även vi helt vanliga boktokar. :D
Eller varför inte ge det till vår egen Agneta Pleijel?
Hon kan också skriva böcker som man både förstår och orkar läsa från pärm till pärm. Hon har också en bredd, allt från poesi till romaner.

Fast det blir väl som vanligt någon man aldrig hört talas om och vars böcker man somnar med över näsan.



Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar