onsdag 8 september 2010

Det närmar sig.....

den 26e, med STORMSTEG!

Ska bli så kul att äntligen komma upp på Bokmässan!



Har velat dit många många år, men det har aldrig blivit av, men i år, då ska jag dit.
http://www.bok-bibliotek.se/sv/

Jag håller nu på att läsa Lord Nevermore, men det går långsamt, för jag somnar tidigt om kvällarna nu, har en liten urinvägsinfektion och den sätter sig på nervern som håller reda på tröttheten. :S Men men jag hoppas jag blir piggare nu med medicin.

Men iaf så är boken underbar, Pleijel kan verkligen trollbinda en.

Nästa bok jag kommer att läsa är någon med Oates, har en del som jag köpte på biblioteken nu så jag har lite svårt att bestämma mig.
Men det lutar starkt åt Blonde.



Nu ska jag sätta mig i soffan en stund, med en kopp kaffe och min bok.

Vi ses!



Kram! Och glöm inte läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar