söndag 15 augusti 2010

Fyndade på bibblan!

Ja ja ja, många kommer nog att tycka jag är fullständigt knäpp, men nu har min mamma, Emmy och jag fyndat på bibblan i Höganäs igen. De kör tydligen en slutdrive nu på deras loppis. Nu kunde man köpa en kasse full med böcker för 10 kr! Vi kunde inte låtabli, därför kom det med 194 böcker hem igår, 1 tog min mamma. Hahahaha. Nu har jag att göra, men snart är det höst så det gäller att bunkra upp inför den. Ca 100 var till mig och resten till barnen.
Nu gäller det bara att få tag på bra bokhyllor till alla böcker.

2 kommentarer:

  1. Men åh så härligt!!! Jag fyndade två böcker på mitt bibliotek igår. Varför springer aldrig jag på såna där "köp en kasse böcker för en tia" för?? :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det var härligt, men sambon han bara suckade och sa att ja nu får du ju rensa ut bland de andra du har! VA!?!?!?! Rensa ut som i sälja, ge bort, slänga eller som i att lägga undan? Han menade det förstnämnda! Aldrig i livet! Finns det hjärterum......;)

    SvaraRadera