torsdag 12 augusti 2010

Böcker jag läst

Babbeldrottningen - Meg Cabot. Kunde inte sluta skratta eller läsa. Läste boken med ett ständigt leende på läpparna. Fyra

Läppstiftsdjungeln - Candace Bushnell. Läste denna innan jag läste SATC och jag måste erkänna, denna är bättre. Klockren, rolig och välskriven. Fyra

Singel på nytt - Plum Sykes. Chiklit är min melodi! Garvade mig harmynt. Klockren och rolig som tusan! Fyra

Å andra sidan - Marian Keyes. Detta var nog första boken av Keyes som jag läste. Rolig, välskriven och en bok som man tänkte på långt efter den var färdigläst. Femma

Rebecca - Daphne Du Maurier. Hade haft denna i hyllan länge innan jag läste den. Trodde det var en jobbig kärlekssak, så fel man kan ha. Denna var helt underbar, välskriven, fängslande och en bladvändare. Femma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar