Babbeldrottningen - Meg Cabot. Kunde inte sluta skratta eller läsa. Läste boken med ett ständigt leende på läpparna. Fyra
Läppstiftsdjungeln - Candace Bushnell. Läste denna innan jag läste SATC och jag måste erkänna, denna är bättre. Klockren, rolig och välskriven. Fyra
Singel på nytt - Plum Sykes. Chiklit är min melodi! Garvade mig harmynt. Klockren och rolig som tusan! Fyra
Å andra sidan - Marian Keyes. Detta var nog första boken av Keyes som jag läste. Rolig, välskriven och en bok som man tänkte på långt efter den var färdigläst. Femma
Rebecca - Daphne Du Maurier. Hade haft denna i hyllan länge innan jag läste den. Trodde det var en jobbig kärlekssak, så fel man kan ha. Denna var helt underbar, välskriven, fängslande och en bladvändare. Femma
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar