lördag 17 juli 2010

Jodå

Det blev 12 böcker till mig och en hel hög till barnen. Jag själv köpte 9 till mig och en till A, sen hade min mamma 4 böcker till mig hos sig. Barnen fick oxå en massa. Bla var där bra bilderböcker till Anton och Gustaf, de till gärna lära sig läsa och då är såna bra.

Jag fick som vanligt tag på en massa spännande till mig. Köpte bara romaner, inte en enda deckare! Det tyckte jag var duktigt, men jag ska försöka läsa annat än deckare. Jag ska bara läsa deckare av mina absoluta favoritförfattare och de är få. ;-)

Jag köpte bla Pianostämmaren av Daniel Mason, har för mig att jag hört en massa bra om just den boken.

Har gjort upp en liten läslista på böcker jag ska läsa innan nyår, den lägger jag upp här sen.

Glöm nu inte läsa, så ses vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar